Sunday, May 30, 2010

010 PENYAKIT DAN UBAT-UBATAN SINTETIK


Pernahkah kita terfikir akan punca-punca peningkatan penyakit-penyakit berbahaya di dunia ini? Dan adakah benarkah ubat-ubatan sintetik buatan makmal yang disediakan oleh hospital benar-benar selamat?

Sebenarnya punca peningkatan penyakit didunia ini adalah disebabkan kita sendiri. Ianya sebenarnya adalah kesan daripada kadar tindakbalas bahan-bahan kimia didunia yang semakin tinggi disebabkan oleh aktiviti manusia yang dikenali sebagai tamadun. Bahan-bahan kimia dan toksik-toksik semakin banyak dan berkadar langsung dengan pertumbuhan kilang-kilang yang menggunakan bahan-bahan kimia. Secara tidak langsung, ini telah mendedahkan kita kepada dunia yang dipenuhi dengan kesan dari tindakbalas banyak bahan-bahan kimia.

Namun fokus post kali ini adalah merujuk kepada penyakit-penyakit serta ubat-ubatan yang diesediakan oleh golongan freemason, yang bertujuan untuk menghancurkan populasi manusia seluruh dunia seperti yang dibincangkan dalam post sebelum ini.

Kajian telah membawa kepada kesimpulan bahawa penyakit HIV adalah rekaan mereka. Penyakit AIDS itu wujud. tetapi ia bukanlah disebabkan oleh virus HIV. Inilah faktanya. AIDS itu adalah satu keadaan dimana badan kita mengalami penurunan antibodi dengan teruk dan gagal melawan sebarang penyakit walaupun luka yg kecil. Tetapi, apakah yang menyebabkan orang yang mendapat penyakit AIDS mati? Ianya direka khas untuk mengurangkan tahap antibodi manusia dalam badan dan membawa kepada serangan penyakit yang membawa maut kerana tiada daya tahan kepada penyakit yang telah dilumpuhkan oleh virus HIV ini. Pada asalnya sasaran penyakit HIV ini adalah untuk mengurangkan populasi kaum kulit hitam terutama di Afrika.
Ramai saintis yang tahu pasal penipuan HIV telah dinafikan hak bersuara. mereka ada yang telah mencipta pelbagai alat dan ubatan yang mampu menyembuhkan AIDS semuanya telah di halang habis-habisan oleh kerajaan. Di India juga banyak ubat tradisional yang mampu mengubati AIDS. Bahkan di Amerika, Ramai orang sudah mengetahui tentang hal ini. mereka mendesak kerajaan membetulkannya. Tapi disebabkan pemimpin mereka adalah Freemason, maka maklumat kebenaran akan terus dihalang.

Inilah salah satu dari agenda menguasai dunia oleh Freemason dan Illuminati. Selain dari bisnes produk makanan dan pakaian, ubatan juga adalah bisnes mereka. Mereka bukan saja mahu menguasai ekonomi dari segi kewangan tetapi menguasai nyawa manusia itu sendiri.

Mereka dah menyuntik ubat ke badan kita sejak kita bayi lagi dan kita percaya ubat sakit itu dan ini. Mungkin disebabkan ubat itulah kita mendapat sakit macam-macam apabila dewasa sekarang. Dunia kita kiri dan kanan dipenuhi penyakit dan orang sakit zaman ini. Mereka sudah plan untuk bisnes jangka panjang untuk menjual ubat kepada kita. kelak Kita sebenarnya sudah dikawal sepenuhnya tanpa disedari.

Konsep mereka mudah. mereka mencipta virus, dan mereka akan cipta ubatnya. Samalah seperti komputer. Sudah pastilah orang yang mencipta anti-virus itu sendiri yang mencipta virus..semua orang tahu perkara ini ..

Sampailah hari ini, selsema burung, H1n1 dicipta dan diciptakan vaksinnya sekali. Kedua-duanya adalah bahan yang sangat berbahaya yang mempunyai tujuan yang sama. Sila rujuk video ini untuk melihat kesan sampingan vaksin H1N1 yang dialami oleh seorang pesakit di Amerika.

http://www.youtube.com/watch?v=QG5pj_TWJ6o

Sebelum ini mereka turut menghasilkan selsema burung pada sekitar tahun 1918, dimana kadar kematian disebabkan penyakit ini amatlah tinggi. Manakala kadar kematian akibat vaksin yang dikeluarkan untuk penyakit ini ketika itu dianggarkan mencecah 50juta manusia. Dan tidak mustahil perkara yang sama akan berlaku lagi suatu masa kelak. Tiada siapa akan menyedari pembunuhan beramai-ramai ini kerana secara fakta yang dikeluarkan, pesakit-pesakit ini perlu diberikan rawatan kerana dijangkiti selsema burung yang berbahaya.

Hospital sebenarnya adalah satu institusi BISNES. Menjual ubatan. Dan kebanyakan ubat-ubatan mereka hanyalah bertindak sebagai 'pain killer' ataupun 'tahan sakit'. Pesakit tidak diberikan 'penyembuh' kerana mereka tidak mahukan manusia bebas dan sembuh dari penyakit. Kita tahu bahawa ubat kebanyakannya adalah dadah dan ada juga candu. Ubat itu hanya memadamkan isyarat otak yang merasa sakit supaya berhenti merasakannya. Ia bukanlah menyembuhkan penyakit.

Itulah sebabnya ubat-ubat alternatif sering tidak diiktiraf kerajaan. Dikatakan tidak mengikut standard 'kementerian kesihatan'. Saya pasti anda sudah mengetahui sebabnya. Ya. mereka mengawal kesihatan kita. Sebenarnya, banyak ubat alternatif yang terbukti berkesan menyembuhkan sakit. Tetapi ia tidak diiktiraf. Ini adalah salah satu cara pengawalan minda agar hanya fokus kepada ubat-ubatan yang dikeluarkan oleh "mereka". Hanya ubat-ubatan sintetik tertentu sahaja yang dibenarkan untuk digunakan. Sedangkan kita tahu hampir semua ubat sintetik mempunyai kesan sampingan.

Inilah sebabnya mengapa orang-orang tua kita selalu memberitahu dizaman mereka tidak ramai pesakit yang mengunjungi hospital. Ini adalah kerana tahap kesihatan mereka yang jauh lebih baik berbanding di zaman kita. Mereka tidak mengambil ubat-ubatan makmal yang penuh dengan bahan kimia sintetik. Mereka hanya mengambil ubat-ubatan alternatif yang disediakan oleh tuhan secara semulajadi di atas muka bumi ini. Dan kemudian datang para penjajah yang mengubah fahaman kita tentang ubat-ubatan secara perlahan-lahan, sehinggalah di zaman ini ubat-ubatan kita haruslah diiktiraf oleh mereka sebelum digunakan oleh kita. Bijak sungguh mereka mengawal kita dalam semua perkara.

Sebab jika ubat alternatif berjaya menyembuhkan penyakit, tentulah orang ramai tidak akan mengambil ubat doktor lagi. Maka hospital tidak boleh BISNES. ubat mereka takkan laku. Ubat hospital kebanyakkan hanyalah menahan sakit saja. Memang ubat sengaja dicipta sedemikian untuk membolehkan orang terus mengambil ubat dari mereka.. tak sembuh-sembuh. Ini semua BISNES.

Maka, ramai orang yang mati adalah akibat kesan jangka panjang akibat makan ubat. Bukan akibat sakit.

Adakah anda kenal pertubuhan dunia yang mengawal bidang kesihatan dunia ini? Pertubuhan yang memberi nasihat kepada dunia untuk jenis-jenis vaksin yang perlu diambil oleh manusia. Dan pertubuhan yang mengiktiraf ubat-ubatan yang berada di farmasi dan hospital sekarang? Mereka adalah pertubuhan yang diberi nama WORLD HEALTH ORGANIZATION(WHO). Perhatikan logo pertubuhan ini dan anda akan jelas terdapat simbol yang tidak ada kaitan dengan kesihatan dan banyak dimiliki oleh pertubuhan-pertubuhan illuminati dan ini menunjukkan bahawa mereka turut terlibat sama dengan gerakan illuminati.
Jelas bukan pertubuhan kesihatan ini menggunakan simbol ULAR. Sungguh tidak logik dan tiada kaitan dengan kesihatan.

Sekadar berkongsi- pernahkah kita terfikir akan persamaan lambang hospital-palang merah dan salib?. kerana hospital dahulu asalnya adalah gereja. sekitar 1920'an. kenapa? bukankah kristian itu sendiri adalah agama yang terseleweng dan penipuan Luciferian yang menyembah syaitan? ... pada pendapat saya, dari dulu lagi mereka sudah merancang semua agenda menipu ini.








10 comments:

  1. good info.. actly mmg tau pun setiap ubat2 hospital ni ade side effect..n saya ade jugak amik ubat2 alternatif (homeopathy) tp kemujarabannya lambat (maybe x serasi)..then saya ade wat major operate n kene la follow up setiap 3 bln n makan ubat setiap hr spanjang hidup (walfrin 3mg)...

    adoi...camana ni...rasa nk stop je dgn ubat ni..tp kang x pasal2 kene marah ngan dokter...erm...

    ReplyDelete
  2. byk sgt masalah yg kite xleh selesaikan skrg. sbb kite dh terlalu lame ditipu dan dibrainwash oleh ideologi diorang. so apa2 pun, kita doa dgn tuhan utk tlg kita selesaikan masalah kita. apa yg boleh elak, kita usaha elak, yg x boleh kita serah dgn tuhan.

    ReplyDelete
  3. if awak tulis, elok letak rujukan skali,
    supaya org x rasa awak main tulis sesuka hati,
    ade fakta yg support?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju... mungkin penulis ni sbenarnya penjual supplement. Tpaksa memburukkan ubat hospital sbb persaingan. Maklum hospital gomen ubat subsidi. Tak boleh lawan harga - kan

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Segala pernyataan di atas adalah benar....anda mahu fakta apa lagi? Fakta bagaimana yang anda akan iktiraf sebagai benar? Kalau mengharapkan badan2 dunia, semua sudah corrupt...maka gunalah akal yang Allah berikan kepada anda..amat malang sekiranya anda jadi mangsa penipuan...
    Ubat homeopathy bukan pilihan umat Islam kerana terdapatnya alkohol..Herba ciptaan ALLAH adalah yang paling tepat.Makanan sunnah adalah paling utama dalam perawatan..Habbatus sauda adalah kewajipan untuk diambil umat Islam akhir zaman yang telah diracuni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mohon byk membaca FB ROOT OF SCIENCE. Segala fakta kajian semua lengkap disertakan. Adakah kamu fikir doktor2 yg sama bangsa agama dgn kita, bagi ubat utk membunuh?

      Delete
  6. Macam mana doktor pakar Malaysia melawan doktor palsu kat Internet https://soscili.my/macam-mana-doktor-pakar-malaysia-melawan-doktor-palsu-kat-internet/

    ReplyDelete
  7. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1931535170437186&substory_index=0&id=1899407396983297

    Perkongsian dari *FB Al Fadhil Ustaz Emran Ahmad.*
    ------------------------------------

    Pseudoscience Watch

    Saya bersyukur kepada Allah SWT sebab adanya kumpulan seperti Pseudoscience Watch yang menjalankan kewajipan fardhu kifayah dan melaksanakan amar makruf nahi mungkar dalam bentuk pendedahan informasi mengenai penipuan dan kepalsuan produk, perniagaan, dakwaan individu, MLM, menggunakan agama secara salah dalam masyarakat Melayu-Islam khususnya, serta rakyat Malaysia umumnya.

    Fitnah yang menimpa masyarakat Islam Malaysia hari ini sangat 'bobrok' dan dahsyat dengan wujudnya penipuan menggunakan sains, agama dan cara yang pelbagai.

    *Dari air jampi 30 juzuk, ubat kesihatan dan suplimen, produk kecantikan, MLM, seminar usahawan menipu, kepakaran palsu, konspirasi teori, placebo effect, anti-vaksin* dan bermacam lagi.

    Diriwayatkan Abdullah bin Mas'ud RA (wafat 32 H) berkata;

    ومن جاءك بالحق فاقبل منه وإن كان بعيدا بغيضا, ومن جاءك بالباطل فاردد عليه وإن كان حبيبا قريبا
    Barangsiapa yang datang kepadamu dengan kebenaran maka terimalah kebenaran itu darinya, meskipun dia adalah orang yang jauh dan dibenci. Dan barangsiapa yang datang kepadamu dengan kebatilan maka tolaklah, meskipun dia adalah orang yang dicintai dan dekat.

    [Hilyah Al-Awliya, Abu Nuaym]

    # Seorang muslim itu ialah orang yang mencintai kebenaran dan membenci kepalsuan, dia tidak akan mudah terpedaya oleh purdah atau kopiah, jubah atau baju kurung, ber'ana-ente' atau produk muslim dan bumiputera, dibaca ayat quran dan hadith, selama ianya tidak berlandaskan ilmu dan kebenaran, maka ianya tetap palsu dan wajib ditinggalkan!

    ------------------------------------
    Artikel ini ditulis 17 August 2016. Link:

    https://www.facebook.com/ustazemran/posts/882666358505287

    Terima kasih Ustaz kerana memahami perjuangan kami.

    -PW Admin-

    ReplyDelete
  8. Islam melarang kita bercakap tanpa ilmu, jika bidang perubatan rujuk pd ahlinya bukan buat andaian atau tekaan.

    فَاسْأَلوا أَهْلَ الذِّكْرِ إِنْ كُنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ
    Maka tanyakanlah kepada orang-orang yang memiliki pengetahuan jika kalian tidak mengetahui. [An Nahl : 43].

    Nabi salallahualaihiwassalam pernah bersabda ;

    الْكِبْرُ بَطَرُ الْحَقِّ وَغَمْطُ النَّاسِ
    "Kesombongan itu ialah menolak kebenaran dan merendahkan manusia."

    [Riwayat Muslim]

    ReplyDelete