Tuesday, May 11, 2010

KUASA DUNIA DAN AHLI SIHIR


Freemason adalah sebuah pertubuhan persaudaraan yang muncul sejak antara akhir abad ke 16 dan awal abad ke 17. Sekarang ini mereka ada merata-rata di dunia dengan keahlilan sekitar 5 juta orang iaitu sekitar 480,000 di England, Scotland dan Ireland , dan bawah dari 2 juta orang di Amerika Syarikat.



Antara misi Freemasonry seperti dilaporkan ialah menyebarkan ideologi tidak mempercayai kewujudan tuhan dan tidak menganuti sebarang agama(anti christ). Ia ditubuh serta dirancang oleh Yahudi untuk memusuhi semua agama secara umum dan Katolik(ortodok, ahli kitab) khususnya, namun kemudian mereka mengalih perhatian kepada agama Islam sebagai musuh utama.Organisasi ini bekerja untuk menghancurkan kesejahteraan manusia serta merosakkan kehidupan politik, ekonomi dan sosial seluruh manusia(selain bangsa mereka). Dan usaha mereka yang seterusnya ialah memperhambakan semua manusia di dunia tanpa disedari oleh sesiapa.

Gerakan itu dipelopori orang Yahudi(Tentera perang salib-the knight templar) yang menyerang masjidil Aqsa dalam perang salib pertama, setelah kematian nabi Sulaiman dengan tujuan merampas semula buku-buku sihir yang dirampas oleh nabi Sulaiman daripada ahli-ahli sihir semasa zaman pemerintahannya. Inilah asas kepada organisasi rahsia ini- SIHIR. Tentera perang salib ini mencuri buku-buku sihir yang disembunyikan itu dan menyeludupnya jauh dari benua Asia Tengah ke Benua Eropah dan disanalah mereka membina satu organisasi persaudaraan rahsia yang dinamakan "FREEMASON". Dan tidak lama kemudian mereka menubuhkan satu negara yang diberi nama 'United Kingdom'.


Golongan Yahudi ini terus mengamalkan penyembahan syaitan dan mengamalkan sihir secara turun temurun melalui keturunan-keturunan keluarga mereka sehingga ke zaman firaun-firaun seterusnya, bahkan terus wujud berkembang sehingga berakhirnya zaman firaun dalam politik Mesir hinggalah ke zaman sekarang.


Mereka turut menggelarkan diri mereka sbg 'illuminati' yg bermaksud 'org ygditerangi'. diterangi atau dibantu oleh syaitan dan jin. Sejak dari itu merekamenubuhkan monarki British, di bawah pemerintah yg di panggil Queen Elizabeth. Utk pengetahuan tambahan, sistem yg diguna pakai mereka memerintah adalahsama dgn sistem yg diguna pakai oleh firaun, dari semua aspek. Merekameneruskan amalan nenek moyang mereka semasa di zaman firaun yang jugaadalah Bani Israel iaitu bangsa yahudi. Dalam sistem mereka, sumbang mahramdiamalkan iaitu anak berkahwin dgn ibu, dan ayah berkahwin dgn anakperempuan. Ini adalah utk menjaga talian darah dan mengelakkan keturunanmereka dari bercampur dengan bangsa lain.

Secara ringkasnya, Freemason adalah pertubuhan rahsia bawah tanah golongan elit dunia yang juga adalah penyembah syaitan. Dahulunya mereka ini terpaksa lari mencari tempat perlindungan kerana diburu kerajaan Kristian Eropah kerana dianggap murtad mengamal sihir dan menyembah syaitan. Tetapi mereka ini berjaya mendapat pengaruh politik beberapa kerajaan Eropah dan akhirnya menerajui pucuk pimpinan (secara rahsia) kerajaan-kerajaan Eropah bermula dengan Scotland, zaman Robert The Bruce, England dan France. Disinilah menjadi titik tolak permulaan bagi mereka melebarkan sayap mereka dan seterusnya menjadi kuasa yang sangat berpengaruh di dunia. Mereka amat yakin bahawa tuhan mereka (iblis) akan merampas semula kuasa dari tuhan(kerana menghalaunya dari syurga) dengan menganggap tindakan tuhan menghalau iblis dari syurga ialah satu kesilapan.



Mereka percaya kepada suatu kuasa yang mereka puja yang mana kuasa itulah yang diakui mereka sebagai ‘God’ atau ‘Tuhan’.Dan tuhan yang dipuja-puja mereka itu secara ringkasnya saya katakan di sini adalah tuhan yang mereka gelar sebagai ‘The all seeing eye’ atau ‘Mata satu yang maha melihat’. Dan itulah mata satu yang seringkali digambarkan oleh mereka dalam banyak simbol-simbol mereka antaranya seperti di bawah



Mereka percaya akan penyelamat akhir zaman, sebagaiman kaum muslim menunggu penyelamat akhir zaman(nabi Isa) yang akan memperbetulkan kembali keadaan dunia yang semakin "kacau" ini, begitulah mereka menunggu penyelamat mereka. Penyelamat inilah yang akan menyudahkan segala usaha mereka selama berkurun-kurun ini(kerana mereka menyangka mereka bangsa yang terbaik & melakukan kerja yang benar).

Dibawah dijelaskan sedikit sejarah mengenai kaitan antara penyelamat akhir zaman dan al-masih Dajjal:

Bani israel adalh anak cucu cicit nabi Yaakob, Ibrahim, Ismail, Sulaiman, Musa A.S. Mereka telah di beritahu bahawa akan tiba masanya pada akhir zaman seorang penyelamat akan muncul dan memerintah dunia di bumi Palestin dari kalangan kaum mereka sendiri iaitu nabi Isa A.S. Maka setelah beberapa lamanya nabi Isa A.S pun lahir dan membawa agama Allah serta mengajak kepada penyembahan tuhan yg Satu.

Tetapi org2 yahudi ini tidak percaya. Mereka tidak mahu mengesahkan kata-kata nabi Isa A.S. di sebabkan mereka mendakwa nabi Isa tidak memenuhi ciri-ciri yg dikehendaki mereka. Lalu mereka menangkap Nabi Isa dan membunuhnya dgn menyalib dan menjemur di tengah panas. (Tanpa mengetahui bahawa org yg mereka bunuh bukanlah Nabi Isa yg sebenarnya. Nabi Isa A.S. telah diangkat ke langit oleh Allah)

Sebenarnya syaitan telah menipu mereka. Ini semua adalah rancangan yg telah di atur rapi oleh dajjal. Dajjal mahu umat manusia percaya bahawa penyelamat yang akan dtg pada akhir zaman itu adalah dirinya. oleh sebab itulah dajjal telah menyuruh og2 yg menyembahnya menukar semua isi kandungan kitab taurat dan injil. dajjal mahu mengatakan bahawa nabi Isa sebenarnya adalah dirinya yg bakal datang menyelamatkan umat manusia. Inilah penipuan terbesar yang akan dilakukan oleh Dajjal.

Maka tanpa mereka sedari, penyelamat mereka nanti sebenarnya ialah al-masih DAJJAl, kerana kita tahu siapakah yang dimaksudkan dengan "one-eye" atau "mata satu" yang sangat disanjungi, dipuja-puja dan dinanti-nantikan kehadirannya oleh golongan freemason ini. Hadis daripada Ibnu Umar meriwayatkan Nabi bersabda:

Sesungguhnya aku memperingatkan kalian tentangnya. Tidak ada seorang nabi melainkan ia memperingatkan kaumnya tentang Dajjal. Akan tetapi aku akan memberitahu kalian sesuatu yang tidak disampaikan nabi sebelumku. Sesungguhnya Dajjal bermata satu tetapi Allah tidak bermata satu.” (Al-Bukhari dan Muslim)

Dan begitu jugalah bagaimana manusia disesatkan dizaman Firaun dahulu oleh syaitan. Mereka menggunakan identiti yang sama terhadap tuhan mereka. Tuhan yang memiliki mata satu. Sinis dan mendalam terhadap agama Islam
.


Pengaruh Freemason amatlah besar dalam sejarah dunia dari dahulu hingga kini. Contohnya mereka yang bertanggungjawab meletuskan Revolusi Perancis dalam kurun ke-18 dan Perang Teluk beberapa tahun lalu. Sejarah kekejaman freemason akan dibongkar dengan lebih teliti dalam bab yang akan datang. Fakta ini dibuktikan dari logo tiga segi Triangle Freemason yang kemudiannya dicetak di belakang duit kertas $1 Amerika.

Di bawah logo ini tertulis ayat Latin 'NOVUS ORDO SECLORUM' yang bermaksud 'The new secular order', iaitu askar-askar Freemason sekarang ini sedang dan telah lama bekerja membina dunia baru yang sepenuhnya sekular yakni memisahkan agama dari setiap aktiviti manusia sejagat. Mereka membina dunia sekular dengan kekejian seks, jenayah, dadah dan muzik. Ramai berpendapat bahawa dunia sekular yang mereka ciptakan sekarang akan disebarkan dengan lebih meluas pada tahun 2012, dengan nama "pentadbiran satu dunia" melalui agenda dan propaganda yang dirancang khas, supaya manusia secara tidak sedar,akan terjatuh dalam perangkap mereka.



Simbol “tuhan bermata satu” itulah yang terdapat pada duit USD1 Dollar Amerika Syarikat yang mana pengaruh freemason telah menyelinap masuk ke kerajaan Amerika Syarikat sejak dulu lagi. Ideologi “The all seeing-eye” dapat ditelusuri kembali ke mitologi mesir purba dan Horus. Mata ini juga muncul dalam agama Buddha, tempat Budha juga sering disebut di seluruh kitab suci Buddhis (misalnya Mahaparinibbana Sutta) dan direpresentasikan sebagai trinitas dalam bentuk sebuah segi tiga yang dikenali sebagai Tiratna, atau Triple Gem dan banyak lagi agama purba terutamanya.

Keturunan zaman-berzaman ‘freemason’ ini sangat menyanjung ideologi mata satu ini. Presiden-presiden Amerika Syarikat sejak George Washington lagi terlibat dengan kumpulan freemason ini, hinggalah kepada presiden sekarang iaitu Barack Obama. George W. Bush yang juga merupakan presiden sebelum ini merupakan ahli tetap kepada Skull and Bones, juga kabilah dari Illuminati itu. Golongan ini dan konco-konconya menguasai banyak pertubuhan-pertubuhan penting dunia seperti PBB, NASA, FBI, CIA, WORLD BANK, NATO dll..




Perhatikan kedudukan tangan yang sama(dalam bulatan) oleh beberapa "orang besar dunia" yang diletakkan di tempat yang sama. Ianya membawa mesej rahsia kepada pertubuhan mereka. Mereka juga menggunakan simbol kod rahsia yang sama yang diwarisi daripada zaman firaun dahulu. Ini menjadi bukti bahawa ideologi yang digunakapakai adalah sama dengan ideologi yang diamalkan oleh keturunan firaun dahulu. Rujuk gambar dibawah:



bandingkan dengan gambar-gambar firaun berikut:
Diantara kod-kod rahsia mereka yang lain ialah cara salam mereka yang hanya difahami oleh mereka. Disini saya paparkan beberapa "masonic handshake" yang berjaya dirakam(dalam bulatan) dan anda boleh cari dengan lebih banyak didalam internet.




Mereka mengamalkan banyak ritual-ritual sihir dan kebiasaannya ritual yang diamalkan melibatkan kekejian seperti pembunuhan , seks(bahkan seks songsang), kekejaman, darah dan lain-lain. Tidak hairanlah setiap catitan sejarah yang melibatkan kematian yang ramai, dikatakan berkait rapat dengan ritual dan kerja-kerja kotor mereka. Saya suka untuk mengambil contoh peristiwa 9/11 dan semua orang tahu bahawa tragedi ini dirancang oleh "orang dalam". Contoh yang lain ialah peristiwa titanic, WW1, WW2, Pembunuhan holocaust, pengeboman Hiroshima Nagasaki dan banyak lagi dan ritual-ritual ini akan dibincangkan dalam topik yang akan datang dengan lebih teliti.


Ahli-ahli freemason juga tidak terlepas dari melakukan ritual ini sesama sendiri, sebagai syarat kepada penyertaan kumpulan rahsia ini.

Dan untuk mengakhiri post kali ini, saya lampirkan lagi beberapa gambar yang menunjukkan beberapa "orang besar dunia" yang mempamerkan simbol syaitan(horn of devil). Ya memang pope turut terlibat dalam agenda ini dan ini akan dibincangkan dalam bab yang akan datang.










5 comments: